Sunday!

Godmiddag!
Snoozade väldigt länge imorse, haha. Trötter! Blev direkt upp i en dusch, tror vårt varmvatten klabbar, typ ljummet vatten bara och jag som älskar att duscha varmt.. Får väl kolla upp det?!
Sedan blev det god frukost tillsammans med T och en god kopp kaffe! Nattväskan är redan packad och klar, nu återstår det bara slappe tills det är dax att hämta M på stationen, idag börjar vi jobba 12.30! :)

Igår körde jag & T till Willys i Ängelholm och storhandlade, skönt att ha det gjort så nu har vi mat hemma igen ;D Sedan blev det en hyrfilm Remember Me, (min favorit skådespelare hade huvudrollen..) och pizza. :)

<3



här har jag mina hazelnut linser i ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0