ab circle pro!

jag har funderat, i reklampausen under våra bästa år så visade tvshop en snutt för denna maskin. blev rätt imponerad, vet att man lätt fastnar för en massa skit som är onödiga men detta såg faktiskt väldigt bekvämt ut, jag har verkligen motivationen. och tror det kommer funka för mig, men den kostade ju rätt mycket, men jag har ju slutat röka så 100 kr ska in på sparkontot varje vecka för att peppa mig själv. så då kommer jag inom bara några månader ha råd att köpa den? :)

här kommer en bild på maskinen som jag vill ha..



(jag vet att vi alla har olika åsikter om detta, men jag tycker det är upp till var & en att bestämma själv.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0