Sundare liv.

Godmorgon!

Igår körde jag ner till Maria & Leo för att gå en härlig promenad. :) Det var uppfriskande. Sedan gick vi inom affären och köpte lite frallor :) Mums! Hem och fikade på det, därefter körde jag och hämta T på jobb.

Efter lite vila & dusch, körde vi ner till Maria, Robin & Leo. Vi var bjudna på middag, en väldigt god Risotto blev det! Därefter en promenad igen, upp till svärföräldrarna och tog en kopp kaffe sedan en promenad ner till dem igen för att hämta bilen och köra hem :) Känns som gårdagen var väldigt nyttig! Ska försöka leva ett lite sundare liv. Ut & röra på mig lite och äta nyttigare. Iaf på vardagarna :)

Inom kort kommer jag köpa ett träningskort i Klippan igen och starta med min älskade träning :)


Nu ska jag fixa till mig, kanske en liten promenad oxå? :) Sedan köra till Familia och äta en god lunch med Sara innan jobb! :)

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0