Effektiv förmiddag!

Hejsan!
Gick upp i skaplig tid, på med lite värmare kläder och körde ner för att handla frallor. Sen vidare hem till Pappa och mumsade på frallor & kaffe :) Sen tog vi en lång runda i skogen, det var underbart skönt! Nu blir det lite vila innan jobb. :)

Igår körde vi till billesholm, fikade på kanelbullar hos svärföräldrarna :) Sedan vidare ner till Sandra & Nille på lite kaffe & skitsnack. Skulle egentligen promenerat med Sandra men vädret gjorde att vi ställde in! Tar igen det i nästa vecka. Hihi! Hoppas på bättre väder då. :)


Inga ord kan beskriva min lycka, jag har världens finaste pojkvän, en underbar familj & jättefina vänner omkring mig, kan inte bli bättre. All min kärlek till er ♥



LOVE YOU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0