Tröttast!!

Godmorgon!

Hade av någon konstig anledning ställt mitt alarm på 8.30 när jag är ledig?? Hum, märkligt och hade svårt att somna igår.. Senast jag kollade klockan var hon 02! Stressmoment.. Men lyckades somna till sist och är tröttare än tröttast idag! Men har inga planer på förmiddagen, ska jobba xtra ikväll och åka iväg på hockey. Den extra slanten kommer komma lagom till jag går på min mammaledighet i januari. :) Kan ni tänka er att jag jobbar bara en och en halv månad till ungefär, kommer kännas konstigt! ;) hehe. Men ska absolut komma och hälsa på busarna för lär ju sakna dem otroligt mycket.


Igår efter jag jobbat färdigt vid 21.30 så stack vi hem till brossan och sofie en runda på kvällskaffe och kanelbulle. Det var himla trevligt! :)


Nu ska jag surfa vidare efter lite julklappar! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0