Tredje advent!

Godmorgon! Sov till halv 10 idag, skönt. Men ont i hela kroppen när jag vaknade, får bli en varm dusch sen. :) Hostig och slemmig i halsen oxå. Jäkla skit! Idag är jag ledig, sista dagen på denna helgen får se vad vi hittar på. Kanske mamma behövde hjälp med att införskaffa sig en julgran :)


Stackars Pappa, han ramlade igår och har nog brötit smalbenet... Vi har inte hört mer efter ambulansen hämtade honom igår. JOBBIGT! :/ Men han ringer nog under dagen får jag hoppas. ♥


Imorgon ska vi till barnmorskan, åh vad jag längtar efter att få höra bebis igen! :)


Nu ska vi äta söndagsfrukost och tända det tredje ljuset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0