Onsdag!

Godmorgon folket! Igår vid sänggående återkom smärtan i ländryggen/ballarna.. Så sjukligt ont, kunde inte somna förrens många om och men... :/ Tur att jag ska till Kiropraktorn imorgon igen för såhär kan jag inte ha det! :( Hoppas han kan hjälpa mig mer..

Efter en liten sovmorgon är det dags för frukost sedan tänkte jag köra till Familia en runda och shoppa lite :) Är ju ledig idag, skönt. Efter det kanske vi ska besöka Nille, Sandra och Nova en runda.. Men får se först hur älskling mår när han vaknar, har nog smittat honom med det skitet jag hade :/ Stackare! Annars så kommer Malin hit i eftermiddag innan det väntas julbord på jobb med alla underbara, längtar! :)


Nä, frukosten kallar.. Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0