20-12-11

Såja, nu närmar det sig jul och vi är inte riktigt färdiga med alla julklapparna!! :O Men ska iväg till Ullared på torsdag med min kära vän, Malin. ♥ Ska försöka hitta dem sista där uppe då och självklart ska jag handla lite mer till bebis som vi har på vår lista, sen tror jag inte att jag orkar gå där uppe efter december månad... Bara 3 månader kvar till beräknad förlossning, tiden springer iväg men det gör absolut ingenting :) Åh vad vi längtar.


Har precis tagit mig en varm dusch, det behövde mina muskler kände jag.. Helt stel när jag vaknade imorse! Puh.. Men ska snart hitta något ätbart sedan kommer Malin hit innan jobb :) Har mitt sista nattpass sen är det semster dags för denna tjej. Skönt ska det bli.. Kommer vila upp mig rejält så jag orkar jobba min sista månad! :)


Ska göra mina sista sjukgymnastövningar nu...

Ha en bra tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0