Onsdag!

Min lediga dag, jag njuuter! :)

Började min morgon med ett kanelbullsbak, mumsfilibabba! :) Svärfar kom hit en runda och fixade till det sista på trappan så det bjöds ju självklart på nybakade bullar. Hihi! Sen stack jag & brossan ner och tvättade gröna faran, det är ju dags för försäljning på den nu.. Känns lite tråkigt, innerst inne kommer jag nog sakna den! ;O Aja, den får göra någon annan lycklig istället. Vi har ju en lite större bil nu, kan ju glädja mig med att det ryms mer i den nya när det är dags för Ullared. Woho! ;) Hahaha. Fixade med försäkring och sånt igår, fick till en kanon bra deal. Roligt när det blir så.

Ska fortsätta och njuta av min lediga dag nu, ner till byn på några ärende och en fika hemma hos Pappa ska hinnas med.

Ikväll ska jag fixa hemmalagad pizza i min ensamhet för Tobbe jobbar.. :( Men har hyrt en film som sällskap, Hur många lingon finns det i världen? Hann aldrig se den på bio juu, så min kväll är räddad! :)


Ha en bra dag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0