Hejsan!

Lyckades sova till klockan 9, det var skönt! Nu ska jag äta frukost sen ringa till Folksam och skaffa en ny bilförsäkring på den nya bilen :) Sedan blir det nog till att dammsuga lite och fixa innan det är dags för jobb. Hihi! Ons-tors väntar lediga dagar, skönt ska det bli! Ska försöka hinna med att fixa lite här hemma då. Man har alltid att göra. :)

Vänskap? Ja, man undrar hur människor ser på ordet vänskap? För mig är det en viktig sak i livet, men för andra verkar det bara vara tillfälligt... Jag har sagt det förr, jag är inte den människan som bara finns där ibland utan då får människorna vara utan! Så är det.


Ha en bra dag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0