Återigen Vänskap!

Vänskap är något speciellt, personen man är vän med ska man kunna lita på till 100%.
Men gårdagen bevisade att vissa människor kör ett fult spel och beter sig väldigt illa.
Jag är glad att det slutade med avbruten vänskap för det hade aldrig funkat.
Lever man på skitsnack så kommer man aldrig ifrån det. Och jag är inte den personen...
Men tyvärr vänder vissa det till en fördel för dem själva. Men om man är en trogen vän så
lyssnar man inte på personen som alltid snackar skit. Thats it!

Tråkigt läge, men som sagt.. Äkta vänner är svåra att hitta, därför håller jag hårt i dem få jag har kvar! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0