Åhh!!

Vad hjälplös man känner sig när man ringer runt för att försöka få tag i rätt personer... Har ringt till Lunds Sjukhus för jag vill komma åt mina journaler sedan min vistelse hos dem när jag var liten, men tydligen är det svårare än jag trodde.. Blir kopplad runt till flera olika för tydligen tillhör dem journalerna något annat stället? Men när jag väl fått tag på numret till rätt ställe får jag höra.. Personen du söker är inte anträffbar, tack för ditt samtal och försök igen! Gaaah, har ringt 3 gånger nu och dem säger samma varje gång.. Så nu känns det som jag är tillbaka på ruta ett igen. Jippi! Ska prova ringa lite senare och även imorgon, måste ju ha dessa journaler..

Yes yes!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0