Händelserik helg.

I fredags var det 25 årsfest för Preve, god mat och gott sällskap! :) Trevligt. Lördagen bar det av mot Kristianstad och upp till Sofies föräldrars stuga, mycket trevlig. Blev god mat och gott sällskap där med! :) Söndagen körde vi hemåt och sen vidare till Ängelholm, bowling och thaimat för att fira Mamma. Mysigt! Igår jobbar jag till 15 tiden, sen blev det köra till Åstorp och prata viktiga grejor med Pappa, hihi. Späännande! Efter det körde jag & Sara till Ekeby, Kristins sista träningspass inför sommaruppehållet. Kämpade på fullt ut, väntar på träningsvärken nu! haha.

Idag blir det städning av lägenheten och ett ärende i byn, sedan jobba kväll!


Det är 10 dagar kvar tills vi reser, fy vad jag längtar.



( kristin och jag i fredags :) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0