Back in Sweden..

Japp, nu har vi hittat hem igen. Saknar det redan där nere, hade så underbart varmt och gott :) Men vi tog med oss lite sol till Sverige iaf :)


Igår köpte jag jordgubbar, körde bort till Pappa och åt det tillsammans med honom. Efter jag kört och hämtat min älskling ( I MUSTANGEN, som jag äntligen fick köra. Vilken upplevelse ) Så blev det hem till Pappa igen och kollade en film: Farsan.


Ska ta en dusch strax sen hem till Sara och ta en fika <3 :) Och i eftermiddag blir det en promenad med Kristin, ser fram emot det. Längesen jag träffade henne ju!




Denna underbara maskin fick jag köra igår ;D


Kommentarer
Sara

Så glad jag är över att ni är hemma igen <3!

2010-06-23 @ 18:32:50
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Anonym

Naw, det är jag med. Tack för allt ditt stöd igår, hade inte klarat det utan dig min ängel <3

2010-06-24 @ 09:00:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0