Underbara sol...

Hoppas den är kommen för att stanna nu resten av sommaren :) Visst? Gick av mitt nattpass 13.00 idag, träffade underbara Sara en snabb runda sedan tog jag en promenad bort till Pappa och hämtade min bil, därefter körde jag till Familia en runda, handlade lite på rea, mycket fina fynd ;D Efter det hämtade jag tobbe och så körde vi till Billesholm, hälsade på familjen Nilsson och grillade korv :) Muums. På vägen hem köpte vi jordgubbar som vi ska smaska på ikväll till en bra film. Mysigt!


Imorgon ska min bil in på service så ska låna mazdan av daniel till onsdag, kanske blir stranden så fort jag har möjlighet, vill steeeka lite ju! ;) Får la se när jag hinner med, har natten imorgon oxå.. Frissan på onsdag morgon, ska bli spännande och prova något nytt.

Mycket som händer denna veckan!!!


 
- Sara & Jag i Falkenberg förra året, snart dax igen för vår årliga tradition :)


Kommentarer
Sara

Jippii. Jag längtar :)

2010-07-13 @ 20:10:46
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0