Total förändring!

Yes, gick av mitt nattpass 8.30, hade tid hos Frida på HardRock Salong i Klippan 9.15! Och jag kan säga att det blev en total förändring till det bättre, är jättenöjd! :) Helt ny frisyr och färg. Nice! Efter det gick jag inom Mok och tog en kopp thaikaffe, mums ;D Nu ska här tvättas och vänta på Sara, ska ha visning på lägenheten i eftermiddag. Hoppas på det bästa och sedan ska vi till Billesholm, hem till svärföräldrarna och äta kvällsmat :) Det gillas! Kanske en runda till Ikea ikväll oxå med Sara, trevligt!


Nä nu ska jag ta en paus från internet och gå ner till tvätten.



Dålig kvalite på bilden men den får duga :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0