27 juli

Utflykten till Falkenberg, Vallarnas Teater: En mor till salu. Var helt underbart, tack alla inblandade för ännu en tradition! :)
När vi kom hem därifrån väntade Sofie, Daniel, Ida & Filip på oss i huset, det blev middag och lite rosé vin på det hela. Plus att brossan & soffi hade städat och gjort fint i hela huset. Så underbart snälla! :)
Grabbarna tog ett dopp i vår nya fina och stooora pool :) Men dem varva det med bastun! haha.


Nu är det inte många dagar kvar tills jag går på semester, på fredag. Läängtar! :) Då kommer jag befinna mig i huset och fixa lite! :)


Har en lyckokänsla i kroppen som bubblar över, hihi! Älskar min underbara Thobias med hela mitt hjärta! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0