Tisdag!

Vaknade och det smärtar i nacken som fan, hatar det! Älskling fick smörja in mig med thaibalsamet, får hoppas det hjälper. Känner lite träningsvärk idag, haha! Får hoppa gymmet idag, ont om tid till det. Men imorgon direkt efter jobb ska jag dit :)

Jag & Älskling fick en bukett tulipaner av hans Mamma igår, så gulligt :) Vi var nere och hälsade på Sara en runda mellan tvättvarven ;) Hehe.

Och så blev det en film som avslutade vår måndagskväll, surrogates. Kan ju bara säga att det inte var en film för mig, massa robotar och sånt!

Imorgon ska vi nog hem till brossan och fixa hemmalagad pizza och kolla film :) Trevligt.


Hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0