Söndag

Är väldigt väldigt trött idag. Jobbade imorse och efter jobb kom Mamma och hämtade mig, körde till Åstorp och hälsade på Daniel, Sofie & Jason! :) Sedan vidare till Familia för lite shopping, hittade lite blandat. Älskar att shoppa, det är verkligen livet, haha! Efter det körde vi till Willys och handlade mat, mat, mat. Och sist blev det hem och fixade mat, vrålhungrig!

Jaha, imorgon börjar allvaret. Är jag peppad?! hum. Vet faktiskt inte, ibland känns det så men ibland inte! Men jag ska ge mig fan på att klara det så jag SKA vara peppad tills imorgon.


Nu ska jag bege mig ut till soffan och titta på en annan del av köping.


Och förresten glöm inte att jag är en stadsbo i 2 veckor nu framöver, haha. Det känns konstigt! ;S Men man vänjer sig väl!


Puss sålänge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0