Ont i magen.

Har konstigt ont i magen, har haft det några dagar nu! Hoppas det går över, kanske kan det vara stressmage? Blä! Har tänkt lite dem tre senaste dagarna.. Vad är vänskap för vissa människor? Tror att riktigt vänskap knappt existerar längre. Alla verkar gå runt i ett skal nuförtiden. Tråkigt men sant! Jag tänker i allafall inte krypa tillbaka och bete mig underligt, jag är mig själv och är tacksam för dem vännerna jag har i min närhet varje dag! ♥


Ska jobba kväll idag, men först lite ärende som jag och älskling ska fixa. Även ett besök från Sara efter hon slutat jobba, hon ska smaka våra fantastiskt goda muffins :) Hehe!


Hörs senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0