Hejsan!

Redan onsdag, veckan har gått snabbt! Gick av mitt nattpass 08.30, sitter och försöker samla kraft att gå till gymmet, har sån jävla träningsvärk ju. Bäst att gå dit och träna bort den, haha! :) Sedan blir det hem och fixa lite, ska med Sara till Väla efter 15 tiden. Och därefter till Åstorp, träffa Fia. :) Till sist ikväll blir det mat & film hos brossan. En fullproppad onsdag med andra ord. Nu ska jag försöka få tag på Malin, planera allting till helgen, girlsnight då ju! Hehe.


Puss & Kram.


Vill tillägga att jag har världens finaste & underbaraste vänner, ni finns alltid där för mig och är evigt tacksam för det <3..

Älskar min underbara pojkvän med hela mitt hjärta, han är ljuset i mitt liv! Vet inte vad jag skulle gjort utan honom, har hittat mitt livs kärlek. Vi förevigt, hjärtat! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0