Gokväll!

Besöket hos frissan var lika trevligt som alltid. Blev en fräsch förändring, en bit kortare och lite mörkare :) snyggt! Vi har redan planer till nästa gång. :) haha! Efter besöket där hamnade jag på gina, fick med mig ett linne & en tshirt hem, ska nog ha något av det imorgon när det är dax för tjejkväll, då jävlar ska vi slå klackarna i taket! :) Nu har vi ätit god kvällsmat hemma hos älskling föräldrar, ska strax bege oss hemåt. Ska inom Samantha en runda och även träffa Sandra och planera :) Och senare ska vi bänka oss framför lets dance. En mysig fredagskväll helt enkelt ;)


Ha det så bra.


Kommentarer
MaYa

sv. låter mysigt! idag filmkväll och imorn ska jag vara i stallet hela dagen för på söndag ska jag tävla NM med mina hästar :)

2010-01-22 @ 19:23:00
URL: http://mayama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0