Torsdag!

Vilken härlig känsla jag har i kroppen, onsdagens äventyr var superskoj! Är verkligen stolt över mig själv, i did it :)

Imorgon är det fredag, som jag längtar. Jag ska sooova länge hela helgen, är dödstrött i huvudet efter denna veckan. Men attans vad peppad jag är! :)

Det blev en kall men trevlig tur med Malin i stan i eftermiddes, shoppade lite. Sedan bort till Viking och käkade en pizza ;)

Nu ska jag strax krypa ner och sova, men först lägga fram lite kläder tills imorgon.


Älskar dig, Thobias!


Kommentarer
Sara

Vad du är duktig gumman, kämpa på :)

2010-02-04 @ 23:36:37
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0