Torsdag.

Igår kom min älskling hit, det var jättemysigt att ha honom bredvid mig!

Allting annat flyter på jättebra, sista dagen imorgon. Jag kommer nästan sakna det? Folken där är ju så himla roliga och lätta. Men som sagt försvinner ju inte helt därifrån, inte än! :) Känns lite som att man gått i ide, ingen kontakt nästan med folket runtomkring. Lite tråkigt, men snart är jag tillbaka i verkligheten igen!


Har en sån underbar lyckoskänsla i hela kroppen, detta har jag längtat så efter :) 


Åkte ner till stan innan, gick och handlade en alla hjärtans dag present till min älskade thobias. Hihi! Imorgon blir det massa mys.

Hittade även lite grejor till mig oxå, det är roligt att shoppa! :)


Nu ska jag återgå till Vinterspelen i Åre på kanal 5. Jag diggar dem alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0