Måndag.

Det blev utgång i lördags med Sandra :) Skitskoj, tack för en rolig kväll. Var lite överallt men till sist hamnade vi på Harrys. Mötte upp Fia oxå lite senare, dansade natten lång! ;)

Igår blev det mat från vagnen och senare Ikea med Pappa, handlade lite smått och gott. Hehe!


Varit inne i stan en runda i förmiddags.. Nu ska jag och älskling gå till Ica och handla/hämta ut mitt paket från H&M. Sedan bär det hem till Kristian på vår säsongsstart av " klockan 6 hos mig " ... Haha ! Ska bli spännande.

Imorgon kommer Målaren hit och ska fixa till mitt vardagsrum, ska bli roligt och se resultatet, men får stå ut med en jäkla röra tills han är färdig. Suck!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0