Tider förändras...

Jag vet att tider förändras och vi med den. Men det är fortfarande saker som är oklart för mig, men det är bara att acceptera och gå vidare! Kändes som ett slag under bältet men ska släppa det och leva vidare som vanligt, kanske det förändras, men det tar vi då!


Livet rullar på, jag & älskling trivs i vårt fina hus, det är underbart! Fortfarande grejor överallt, men vi tar det i lugn och ro! Hehe.

Imorgon ska vi till Bobby & Jimmy på fest, ska bli trevligt. Hoppas på fint väder! :) Och på lördag bär det av till Liseberg, ska bli skoj! Kanske ska hinna med och träffa underbara soffi & brossan en runda oxå :)


På söndag ska jag försöka köra ut till Billesholm och ta en långpromenad med underbara Kristin, längesen jag träffade henne!

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0