Derby tisdag!

Yesyes, ikväll spelar HIF-malmö... Jag jobbar kväll men ska uppdatera mig genom text tv! :) hehe! Ett måste ju. Vaknade lika förkyld och hostig idag, nästan värre. Usch! Vill bara bli kvitt skiten alltså. Igår körde jag, Sara och Thobias till Billesholm, lämnade några lådor som Sara skulle ta dit. Köpte med oss glass och åt med Lotta och Robin, det var mums :) Sedan smet jag och Sara till Familia en runda, reafyndade lite faktiskt :) hehe! Tillbaka igen fick vi god mat hos svärföräldrarna!


Ska strax hoppa in i en dusch, sedan köra Tobbe till Billesholm! Efter det blir det promenad sedan jobba. :) Ikväll efter jobb blir det in och hämta grabbarna!


Ha en bra dag/kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0