Var ska jag börja?

Jo, på något sätt känns mitt liv lite lättare att leva. Trivs så bra med alla i min närhet och är stolt över mig själv och mina vänner. Ni är helt fantastiskt underbara! Och får dela mitt liv med den bästa killen i hela världen. Min fina Thobias. Vad skulle jag gjort utan dig? Massa kärlek. Är så lycklig!

Igår kväll blev det en promenad med Malin upp till parken och hem igen, liten men lagom runda. Sen hem och tittade på efterlyst ett tag innan sängen. Blev kladdkaka & vaniljvisp till det. Smarrit! Tack för en superbra dag, gumman. Har alltid lika skoj med dig! :)

Jobbade 8-15 idag, och därmed p-möte. Grattis till mig som vann första vinsten på öl lotteriet. Haha! 23 öl är aldrig fel. Älskling blev glad iaf för han ska få några av mig :) hihi! Ska strax ta tag i min tvätthög, blir det jag kommer ägna min torsdags kväll åt. Men vid 22 tiden åker jag med Sara till billesholm och sover hos min älskling. hihi! mys.

Daniel ringde innan, min mobil har kommit. Underbart! Ska hämta den imorgon ; p


Imorgon ska jag möta Frida vid halv tio, sen bär det av till gymmet och köpa gymkort därefter träna ett tag. får väl mjukstarta lite, men jag känner mig själv rätt så bra. vill ge 100% direkt! aja, sen är det äntligen helg.


näpp, hörs sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0