sweet home.

besöket i helsingborg gick bra, hade jättetrevligt. vi gick och kollade lite affärer och så blev det såklart lite shopping. hihi! hittade en stickad tröja, läppglans, brynpenna, bh, trosa och lite blandat från lagerhaus. helnöjd med mina köp. men är dock jättetrött nu, rödsprängda ögon. ser inte klok ut, tur man bara ska ligga på soffan resten av kvällen. tack, malin för en trevlig eftermiddag! mötte upp sandra när vi kom till klippan, jag fick mina efterlängtade gardinstänger. tack! blev aldrig färdig till att köpa så jag fick 2 stycken av sandra. hihi.

nu ska jag fortsätta hålla soffan sällskap och invänta sara.


puss.




Kommentarer
Sara

Tack snygging för att jag fick sova hos dig :) <3

2009-09-15 @ 15:31:08
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0