Standing strong!

vaknade upp hos min älskling, finns inget finare! låg kvar ett tag och mös. underbart :)

igår blev det ju frissan som sagt, hur nöjd som helst. färgade underhåret mörkt och la i lite blonda slingor ! daajligt. blid får ni nog inom kort. lotta hämtade upp mig i helsingborg efteråt så körde vi till maxi och handlade lite i matväg, sen hem till familjen nilsson och grillade. mums! men det var tomt utan sara där. buhu! sen gick jag & älskling hem, slängde oss i soffan med godis och kollade idol! ;) mysigt.

idag får vi se vad som händer, var typ planerat med det sket sig. ska ringa malin strax, hoppas hon inte sover ;)

blir säkert en trevlig kväll.

ska strax ta en dusch med mina nya hårprodukter. köpt schwarzkopf schampoo & balsam, frissan tipsade om det!

; D


hejdå, heja hif idag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0