nygaddad.

har inte hunnit med bloggen nu på någon dag. i tisdags kväll kom mitt hjärta hem till mig och sov, sen igår åkte vi till ängelholm på morgonen, vidare till big city tatto för att tatuera oss :) vi är jättenöjda. för min del blev det ett hjärta & två änglavingar. slänger upp bilder senare! efter det åkte vi tillbaka till klippan, åt chaplin sen vidare till billesholm, sov hos min älskling inatt. gud vad jag älskar att vara i hans närhet, känner mig trygg & älskad till tusen! du är underbar min älskade tobbe. ♥ nu sitter jag här, ska strax duscha sen ringa sara. vi ska kanske luncha innan det är dax för oss att åka till jobb. har kvällen idag! sen imorgon är det jobb 8-13. därefter frissan. ska bli skoj och se vad det blir något något denna gången. är alltid lika nöjd efteråt! sen blir det att åka hem till min älskling, är ju ledig hela helgen efter alla om & men... hehe! Nepp, se klart våra bästa år sen duscha! ha det så bra.

 

Takida- things we owe

Takida- as you die...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0