man kan om man bara vill.

sara kom med varsin hamburgertallrik som vi luncha på, det var smaskens :) satt och snackade ett tag, sen körde hon till jobb. jag fixade till mig det sista sen tog jag bussen till hyllinge, gick ett varv på familia men handlade inget. duktigt! sen in på citygross där jag handlade lite i mat väg, väldigt avkopplande att gå där själv :) hihi! sen tog jag bussen tillbaka till billesholm, gick upp till matöppet och handla det jag glömde på city. haha! fixade till världens godaste köttfärssås, ljuger inte. har aldrig gjort det så gott förut :) helnöjd. ska strax slänga mig i soffan och invänta färjan3. hihi, sen blir det nog att jag cyklar och möter älskling när han slutat jobba. köpte även lite godis som vi ska smaska på senare ;) hihi.

imorgon är det jobb och träning som gäller. härligt!



bild från lördagens fest.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0