lalala..

bra rubrik va? moha. igår blev det väla, familia, citygross med josse (jobbeärende).. men fy vad skoj vi hade, som alltid. barnkläder är för himla söta men även gräsliga. haha! gick av mitt pass 11.30 idag, skönt med helg fast jag jobbar. malin & sara kom till mig i förmiddes, snackade och drack cocacola som vanligt. alltid lika trevligt med tjejerna! sen var det dax för dem att gå till jobb och jag ställde mig i köket och gjorde något jag aldrig gjort förr. en överraskning till min älskade som kommer till mig efter han slutat jobba! tihi. får väl se resultatet sen. haha. ska strax ge mig på och baka negerbollar tänkte jag, guud vad jag är flitig idag! underbart. sen ikväll blir det massa mys med min älskling. ♥

 

imorgon är det dax för mig och sara att vara modell för en dag.  ska bli intressant och framför allt superskoj! ser fram emot detta. hihi! kommer nog hem rätt sent, men då ska vi nog ta ett glas vin och koppla av här hemma hos mig. trevligt! :)

ha det så bra.



Kommentarer
Anonym

Är det i Malmö? :) Ska nog jag också fast den 21 oktober ;)

2009-09-11 @ 22:38:34
URL: http://tiiniisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0