jag vill bli frisk.

börjar bli duktigt trött på min förkyldning.. nu är det väärre igen, blev det igår ;( har inte tid att vara sjuk! vill ju kunna träna igen och ha en massa energi i kroppen :) hihi!

jag och älskling gick upp i lagom tid imorse, fixade till oss sen åkte vi upp till hans föräldrar, åt en smarrig frukost. sen stack jag, sara, emma och robin in till stan och besiktade saras bil, därefter hem igen och sedan åkte jag, sara & emma in till väla en runda. käkade och gick och kollade lite. fick med mig en kofta hem :) najs! nu är jag hemma hos sara, ska äta kvällsmat här sedan hem till älskling och kolla kvällens tvprogram, idol blandannat! hehe. och sedan invänta min älskling, han är ju på fotboll :)

imorgon är det dax för jobb, har en kort tur imorgon 8.30-13.0! sen på kvällen blir det bio och mat med älskling, sara & richard. trevligt! vi ska se "flickan som lekte med elden" .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0