ge mig ork!

jobbade 8-14 idag. kände mig dålig som tusan imorse, ringde bort till capio och fick en tid efter jobb! dem tog prov och jag hade ingen infektion men var svullen och röd i halsen. så blir vila resten av dagen! segt, får kurera mig här hemma nu, ska kämpa på. tack för sällskapet idag, sara! du är underbar. saknar min älskling väldigt mycket, önskar han var hos mig nu. imorgon är det jobba natt som gäller, ge mig ork. men som sagt ska klara det. fotograferas på lördag i ängelholm med sara, längtar! ska bli spännande, men svårt med klädvalet? haha.

nej, ska jag lägga mig ner på soffan igen. just nu är jag jättesugen på kebab eller en pizza? men orkar bannemig inte gå och hämta..



Kommentarer
Sara

Jag lägtar också till Lördag :D hihi!

2009-09-10 @ 11:54:41
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0