tisdag

vill ha heeelg.. fast jag jobbar, men ska mysa massor med min älskling! saknar honom till tusen.

mamma hämtade mig i billesholm imorse, körde till åstorp. inom pappa & daniel på jobbet och hälsade på, gosade med vovvarna. när mamma var färdig hos tandläkaren åt vi lunch allihopa! :) tihi. sedan blev det hem och vila en snabbis för att sedan jobba. är hemma nu och helt trött, känner mig inte riktigt bra än. ; / mår skit i mellanåt. vill bara bli frisk!!

ska väl strax slänga mig i sängen, upp tidigt och jobba imorgon. sedan blir det tvätta & städa på kvällen! tråkigt men ett måste...


älskar min thobias!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0