Tidig morgon.

Japp, det blev det idag! Uppe vid 7 tiden, fixade till mig sen blev det bussen hem. Segt! Men gick inom Ica och handlade lite mat och hämtade ut mitt paket från Only. Väskan åker tillbaka, den var ju jättestor. Haha! Inte min smak direkt. Så ska jag och lämna in den sen innan det är dax att jobba natt! Är duktigt trött idag, ville inte lämna den varma goa sängen där min älskling låg och sov.. Saknar ju honom!


Stack hem till Mickis en runda igår, snackade lite & röga. :) Alltid lika trevligt. Sen stack jag hem och tände massa ljus och hade kinamaten framme tills mitt hjärta kom hem från jobb. Hihi! Mysigt med lite överraskningar.


Nej, nu ska jag ta och fixa en varm macka och ett glas oboy. ; P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0