Tandläkarskräck!

Japp, jag verkligen hatar tandläkaren.. Blev ett besök dit efter jobb idag, skulle borrat 2 hål men blev bara ett, orkade inte. Det var jättejobbigt för mig eftersom jag är så rädd för det!! Underbara Mamma följde med mig, hon är bäst. Fick en ny tid för dem andra hålen, fast ska ha lustgas! Isch, men bara det hjälper och jag slipper sprutor och skit och mög.. Blää! Menmen, efteråt gick vi ner och hälsade på pappa & daniel och vovvarna. tihi! Sen åkte jag och malin bussen till klippan, gick till chaplin och delade en pizza. Mums! Sedan blev det några ärende och hem. Har haft film maraton med kategorin skräckis. Haha! Och nu kollar vi på The Hills maraton på Mtv, yes. Gick förresten inom Nova och fick med mig en kofta hem, även 2 längre linnen. Jag är nöjd! :) 


blir att invänta vi hollywoodfruarna och lite popcorn!


/...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0