Hejsan!

Blev en lång dag igår, stack till Väla med Malin & Fia. Gick och kollade i lite affärer, tog en god fika och kolla lite till. Fick med mig lite grejor hem :) Sedan följde Malin med mig hem, vi gick inom kinesen och handlade med oss lite kinamat, det satt som en smeck. Sen fixade vi våra naglar, vi köpte ett sånt gele-kit, så vid nattetid var vi färdiga med det, aldrig mer. Hahaha! Men rätt så nöjd ändå. Hehe!


Vaknade imorse och kände att jag ville sola en runda, men det kunde jag ju glömma. Dem har stängt av varmvattnet i husen här, och jag vill ju inte duscha kallt. Får spara det tills imorgon :) Jobbar natt idag, segt känner jag. Men det ska nog gå bra :)


Saknar min älskling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0