Billesholm = pizza...

Jag har ett sätt att alltid bli sötsugen när jag hamnar innanför Billesholms gränser. Det är helt otroligt! Haha. Igår när Sara lämnade av mig hos Thobias så tog det inte lång tid förrens vi satt med varsin pizza framför oss.. Och hade köpt lite godis till dem 2 Johan Falk filmerna vi tittade på! Fyfasen vad bra dem är, vill lätt se dem 2 sista nu. Så jäkla bra! Men då åt jag bara ett lion till för jag var mätt, haha. Men saksamma, har alltid det begäret när jag kommer hit, sött ska det vara.

Vaknade för ett tag sen, ska strax hoppa in i duschen sen träffa Sara och luncha innan jobb! :) Alltid lika trevligt.


Beställde lite grejor igår,




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0