Ny vecka, igen!

Helgen har gått lika fort som vanligt..


Fredag: Det blev Idol, pizza & massa mys hemma hos mig.

Lördag: Jobbade 8.15, sedan blev det en runda i solariet. Sedan hem och duscha, fixa till sig. Frida kom och hämtade oss och sen var det dax för 20 årsfest hos Sandra. :) Mycket skoj hade vi. Kom hem i skaplig tid, men fyfasen vad trött jag var. hehe! :)

Söndag: Såg dem 2 sista Johan Falk filmerna och åt Kinamat :) Ringde och grattade Pappa på farsdag såklart.


Idag är jag ledig, mot eftermiddagen ska vi till Åstorp allihopa och äta middag hos Pappa :) Tycker om när hela familjen är samlad :) Sen blir det hemåt, har en jäkla röra som jag får panik på! ;/ isch!



Kommentarer
Sara

Jag kommer snart också få jävligt rörigt! :P. Tänk när jag flyttar, haha!

2009-11-09 @ 21:04:27
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/
Elin

jag längtar tills du flyttar :)

2009-11-10 @ 09:58:17
URL: http://eejjlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0