Min ensak!

Tog sprutan igår, känns bra! Men är så trött på alla jävla skriveri om det och alla diskutioner. Mitt liv, mitt val! Ingen annan behöver kommentera det. Vi är alla vuxna människor och kan ta egna beslut. Jag tog sprutan för mitt eget bästa & för att inte smitta alla andra runt omkring mig. Sådeså! Nu är det avklarat, men armen värker lite idag iaf :) haha!

Precis varit nere och rensat i källaren med Mamma, fan med skit jag har, varför lär man sig aldrig att RENSA när man flyttar? Slänga det skit man inte använder. Haha! Uschja.

Nu ska vi strax ut i byn och fixa lite ärende, inom Apoteket och sådant!


Älskar min familj och min underbara Thobias ♥ Ni betyder allt.

Och får inte glömma mina närmsta vänner, ni är guldvärda!




Kommentarer
mauhliin

jag e guld värd hihihihihi <3

2009-11-11 @ 14:43:55
Sara

jag också hihihi <3

2009-11-11 @ 16:35:09
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0