Måndag!

Ny vecka igen och nya tag !!


Kom hem för ett tag sedan, fick besök av min ängel ett tag. Finns alltid här för dig, Sara! ♥ Nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv, ska bege mig mot gymmet snart sedan inom och sola en runda. Är trött på att feta alla onyttiga grejor hela tiden, blä! Får se om orken finns, isf blir det en promenad ikväll kanske innan alla bra program börjar :) haha!

 

Gåsamiddagen var utsökt som alltid. Åt tills jag sprack nästan, men det är så det ska vara! :) Efter det åkte vi hem till Daniel och tog några glas vin och var sociala :) Rätt så tidig hemgång för mig och älskling, men det är skönt ibland.

Yesyes, nä byta om sen gymmet here i come!

höres sen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0