Lördag!

Tandläkarbesöket gick bra, men satan vad öm jag är i munnen ; / Hehe. Tack alla för era tankar. Hihi! Efter tandis åkte jag till Billesholm, hem till min älskling. Somnade direkt på soffan och sov i stort sett hela dagen. Helt slut efter lustgasbehandlingen, ska dit igen om 2 veckor samma procedur och laga det sista hålet sen är jag färdig :) Skönt. Vid halv 4 tiden åkte vi med Sara till Bali, fixade present till Robin :) Sedan blev det hem och slappa, daniel & sofie kom med Jason vid halv 7 tiden, så käka vi kinamat och kolla idol. Hihi! Har haft honom här inatt, han är så mysig :) Ska strax hoppa in i en dusch och fixa till mig och sedan kanske gå en långrunda med Jason. Love it! Får se om det blir lite vin ikväll kanske? :)


Hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0