Julklappsjakt...

Puh, det närmar sig jul nu kan ni tro! Tiden kommer gå så himla fort, ca 3 veckor kvar.. Åkte med Sara in till stan en runda, in och kollade på Lagerhaus. Fick med mig en bok hem, har blivit en läslus kan ni tro. Precis påbörjat Mia Törnbloms tredje bok "Så Dumt".. Åh, kan knappt sluta läsa! ! :) Sedan hamnade vi på Väla, tog en fika och sedan spanade vi efter lite julklappar så man har lite hum om vad man kan köpa! Hehe. Har såna problem förstår ni... usch! Jaha, då är det sista kvällen av min långa ledighet.. Åh, tillbaka till verkligeheten. Men det positiva med allting är träningen, here i come! :)

Nä, nu ska jag pussa på min älskling och mysa massor..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0