Hejsan!

Lördag: Upp tidigt och åkte till Ullared, hittade massor med olika saker.. Det är alltid lika skoj att gå där, får aldrig nock! ;) Haha. Sedan blev det hem och stressa som tusan för att hinner med lite förfest innan det var dax för Halloweenfest på puben. En mycket trevlig kväll :) Tack allihopa!


Söndag:
Mådde som jag förtjänade, soffan var min vän hela dagen ska jag säga! Blev god kinamat på kvällen.


Och idag fixade jag & älskling mat innan han skulle till jobbet, köttfärslimpa, sås och potatis :) Mums, dock kryddade vi det lite för mycket. Hahaha! Sedan kom Sara så stack vi till Ikea en runda, sedan hem till Pappa och sorterade lite grejor inför hans flytt. Fyfan, säger jag bara... Har ju hur mycket som helst. BLÄ! Menmen, nya tag på fredag.. Sen åkte jag med Sara hem och käkade lite, och nu sitter jag här och väntar på min älskling ska komma hem från jobb! :) Längtar så.


Imorgon är det dax för jobb, slut på ledigheten.. Men lite positivt i det hela, Mamma kommer och sover hos mig imorgon :) Hihi!

 

Puss, älskar min thobias!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0