Härliga Onsdag.

Gick av mitt nattpass 08.30. Skönt, att komma hem och ha hela dagen ledigt :) Slappar lite nu, ska lägga in räkningar och så. Sedan blir det julstäda hela lägenheten och plocka upp julpyntet från källaren, ska dock inte pynta så mycket men ändå :) hehe. Sedan ska jag spendera en timme eller mer i gymmet, lääängtar! Hade vilodag igår, känns konstigt man vill bara träna träna träna hela tiden :) haha. Tror det blir en runda i solariet efter oxå, det är så härligt! =)

Imorgon kommer Mamma hit och ska sova här, jag älskar min familj mer än allt. ni finns alltid där för mig! alltid.

Hundvakt i helgen åt lille Jason, jag lääängtar.. ;P


love you, thobias.


hörs senare..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0