Underbart väder

Tänk att man vaknade till ett strålande väder. :) Solen skiner som aldrig förr. Men jag är jättetrött fastän jag sovit ut, konstigt. Aja, ska ta mig en dusch nu sen fixa till mig & packa väskan jag ska ha med till Tobbe. ; P
Jag & Josse ska luncha vid ett tiden. Ska bli trevligt, längesen vi bara satt ner och snackade liksom. Sen är det jobb för oss ikväll. Men lite annorlunda fredag än vanligt, vi ska nämligen grilla hos en av våra jobbekompisar ikväll. Trevligt värre, sen ska brossan hämta mig & mamma och köra oss. Han är så underbart snäll min kära bror <3 Nepp, nu kallar duschen för tiden springer iväg. Ha en underbar helg !


Puss & kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0