Top Model..

Ïgår njöt jag av min sista lediga dag & värmen in i det sista. Jag & Älskling gick upp och handlade frallor och mumsade i oss. Sedan tog vi en promenad hem till hans föräldrar, satte oss ute i solen några timmar, underbart. Sen begav vi oss hemåt och lagade till Lasagnette. Gottit! Sen orkade vi inte göra för mycket, blev tvn resten av kvällen.

Började prata om Kreta igår, jag längtar som en galning. Vill bara åka nu ju, men tror vi kommer få en underbar vecka där nere & skapa en massa fina minnen. Kan vi inte trolla och få augusti i en vecka bara? <3

Just nu sitter jag och tittar på TopModel, det hade fan varit en dröm att få prova på och vara med i det programmet. Men såklart utan dem här reglerna, för smal, tjock och längden m.m Nej, utan bara vara som man är. Jag hade fan velat det alltså! Hehe.


Ska strax åka hemåt, jobba 14.30-22 ikväll. Segt, men man måste. Sen efter onsdagens arbete ska jag & josse ta våra cyklar och åka tåg till bjuv för att sedan cykla därifrån till Billesholm. Vi ska ju såklart med och cykla på torsdag. Hahaha :) Yesyes, det innebär att jag hinner träffa mitt hjärta lite mer innan jag åker iväg hela helgen ; /

Hörs senare.



Kommentarer
Sara

I will be in Bjuv vid 3 tiden och väntar på er, förhoppningsvis ;)

2009-05-19 @ 20:21:47
URL: http://saaranilsson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0