Tips, lyxa till det.

Mitt tips till en lyxig vardag.


Jag har lyxat till det nu på kvällskvisten, tog mig en lång varm dusch. Fixade hårinpackning sedan noppade jag ögonbrynen och har krämat in hela mig med min bodybutter cocos. Dooftar underbart! Det lilla kan göra en hel kväll för mig. :)    Men imorgon ska jag lyxa till det lite mera, då blir det ett mysigt bad med älskling, & så tänkte jag lägga ansiktsmask, fixa mina naglar även måla dem. Och ha lite fotbad ! Helt underbart.
 


Älskling & jag gick ut och åt på Chaplin innan. Riktigt gott alltså! Jag tog en hamburgertallrik och tobbe sin "vanliga" pizza :) Sen gick vi och unna oss lite fusksol i några minuter, underbart. När vi kom hem spelade vi en runda yatzy. & nu tittar vi på grannfejden. ;)


Ha en trevlig kväll.



Kommentarer
Anonym

Hihi de var de också kan ja lova ;)



Vart på VIPkvällen på Väla nu ;) mellan 20.30-23 så kom nyss hem ;) sjukt nice..



Fick ditt sms innan gumman.. Hade nyss tränat och glömde svara.. Så typiskt du ska jobba :/ Du orkar inte ned fest när du slutat iheller? ;)

2009-05-07 @ 23:36:10
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Hanna

visst är det härlig ibland att pyssla om sig litta=)

du får ha en trevlig helg.kram

2009-05-08 @ 11:21:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

eejjlin

one life, one moment! familjen ♡

RSS 2.0